Full spaning...


Helax har hittat många nya favoritplatser. Helst håller han koll på vad som händer utanför. Men med den minimala aktivitet som råder så skulle i alla fall jag ha somnat för längesen...



Det kan ju bli långa stunder så det är bäst att hitta en bekväm position på sitt pass.


Kanske den där vorstehtiken som jag hört talas om går förbi idag? Eller nästa vecka?


Lapsk katt...

Den sista bilden är tagen med mobilen, därav kvalitén... Det är inte meningen att han ska sitta där igen.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej!



Jag hamnade på denna blogg av en slump.



Jag undrar hur man kan bo i Bodbyn? Men det kanske jag inte är ensam om.

2011-02-08 @ 21:02:04
Postat av: Johannes

Hej!



Jag hamnade på denna blogg av en slump.



Jag undrar hur man kan bo i Bodbyn? Men det kanske jag inte är ensam om.

2011-02-08 @ 21:03:06
Postat av: Anna

Mycket snajsig spanarastil måste jag säga! ;) Vad fint ni fått i vardagsrummet. Och mycket fin källartrapp! Ni är ju (vilket jag redan visste såklart) gjorda för att ha hus. Är det ljusgrå färg på väggarna eller vitt? Ser ljusgrå ut på bilderna. Kramar!

2011-02-08 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0