Julen är här!!

Som ett litet barn på julafton bär jag in de inslagna paketen (luckorna till köket) i vardagsrummet. Ingen julgran men dom får iaf ligga en stund och retas innan jag kom på att "det är klart jag måste prova montera två luckor".

 
Det fick bli de två med glas i som ska i vitrinskåpet. Skönt att änrligen fått hem dem då detta idiotprojekt att lacka massiva ekluckor som säkert va svindyra när dom va ny?! Har dessutom blivit avrådd av fler innom lackeringsoch köksbranchen att inte göra det men med lite hjälp från höger och vänster så tror jag att även det här kan få ett lyckligt slut.
  
Nu vill jag ju inte påstå att vi på långavägar är klar med köket, men en miltsolpe måvi iaf vara värd att Dunka ner i Parketten:-)

Kommentarer
Postat av: Pappa

2 st luckor är inget kök men det ser jäkligt bra ut

2011-04-12 @ 17:54:53
Postat av: Johan

hmm jo vi kanske ska skita i resten....dom där blev ju de två bästa luckorna:-)

2011-04-12 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0