Shopping!

Igår vågade jag mig ut från min högborg och åkte ner på stan för att dels hitta en klänning och dels sätta sprätt på ett presentkort jag fått i helgen. Provade några klänningar men behöver en piggare shoppingguide än Johan som pratar i telefon samtidigt som han ger tummen upp, ner eller fnys...

Men jag shoppade två fina Mumin-muggar till min lilla samling!

Den randiga med Lilla My är årets mugg. Den andra med Snusmumriken har jag spanat på ett tag :-)

På Åhléns såg jag en superfin liten stoppad bänk med färgglatt tyg som jag skulle vilja ha i hallen, men är tveksam till om den kommer funka tillsammans med de tapeter vi ska ha där... Så den får vänta!

Men jag hittade en liten knopp som ropade till mig att den ville flytta in i kontoret/gästrummet/Fridas rum nu sen det blev så fint där. Så det fick den förstås.



Och Johan fnös en gång till. Han har uppenbarligen inte förstått att knoppar kan vara viktiga saker :-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Konstigt det där att pojkarna inte har ögon för detaljer. Om det inte är en detalj inom ett specialintresse förstås, för då har de hökögon minsann! :-P

2011-07-15 @ 22:01:09
Postat av: Jonas

Oj, nu händer det saker på bloggen. Jag röstar för zebror och giraffer på stäppen, det skulle Hedvig gilla! Jag tror att vi ska tänka om när det gäller vårt växthusbygge... vi hade tänkt ha ett rätt litet men dom verkar ju snabbt bli väldigt fulla.

2011-07-17 @ 22:18:32
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0