Ett lite mer öppet kök

Det händer mycket här när jag sover. Imorse när jag somnade såg köket ut som vanligt, när jag vaknade vid 16-tiden fanns det inte många luckor kvar på plats. Såhär ser det ut nu:



Luckorna ska alltså bli vita, och så har jag sett söta knoppar på Indiska som passar PERFEKT! http://indiska.com/system/search/product.asp?id=3516&c=134&page=1&rnum=5 

På spisen puttrar Kreolskans söndagsgryta, Johan lever om i källaren med sin fräs (ursäkta, överhandsfräs var det tydligen...) och Helax håller vakt på verandan. Jag ska jobba en natt till och sen ser jag fram emot en vällfylld långledighet med firande av mamma i Hemavan, mycket ridning och köksrenovering.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0